Translate

zaterdag 8 april 2017

8 april 2017 01:08 - Belgie - la-petite-vierge - Land 2

In Luik gaven de 2 navigatiesystemen verschillende routes aan. Handig. Ken je route uit je hoofd, weet de volgende plaats en vertrouw ook op de borden.

Mijn voorbereiding is toch niet 100%. Terwijl ik de volgende cache beschrijving lees, zie ik dat ik een andere heb staan dan ik in gedachten had. Dus snel navigatie veranderd. Reden voor de andere cache: makkelijker te vinden in mijn ogen.

Rond 01:05 ongeveer 3 minuten bezig geweest om te zoeken en te loggen. Zoals altijd in stress situaties duurt het toch langer dan nodig. Leuk kappelletje, maar in het donker zien we er niet veel van en hebben we er ook geen oog voor.
De auto staat min of meer half op de weg en wordt door Ferry zo neergezet dat we meteen verder kunnen.

Cache:https://www.geocaching.com/geocache/GC5KEG6_la-petite-vierge
Een leuk klein kapelletje direct naast de weg.

Foto's:


Geen opmerkingen: