Translate

zondag 12 februari 2017

Routeplanners, telefoons en accu's, hoofdlamp (kado)

Onderstaand bericht is aan de teamleden verstuurd.
 

Navigatie

Niet geheel onbelangrijk, het navigeren.
Ondanks dat ik gebruik wil makn van (online) routeplanners, moeten we ook off line backup heben.
Ik heb van de ANWB de algemene routekaarten met de hoofdwegen.
Tevens heb ik 2 telefoons met Navigon er op. Daar ga ik kijken of ik de kaarten van alle landen op kan krijgen.
Tevens heeft mijn auto offline navigatie.

Moeten we nog een TomTom meenemen?

Accu's

Mijn auto heeft 2 12 (24?) volt sigareten aansluitingen. Ik heb daar USB stekkers voor, 3 met 2 en zelfs 1 met 4 USB poorten. Echter, het is gebleken dat zo'n stekker moeite kan hebben om 2 telefoons tegelijkertijd op te laden.
Neem dus zelf een accu / batterij / batterypack mee. Ik heb er zelf een van 10000 mHa,  2 van 3500 (dacht ik) en 2 oude van 1000 mAh.

Portofoons

Ik heb 2 portofoons / walky talkies gevonden.
Handig als er tegelijkertijd getankt en betaald en geplast en gezocht moet worden. 
Tijd is schaars, dus we doen alles tegelijkertijd


Geen opmerkingen: